Drożeją reklamy w Grupie RMF. "Istniejąca wciąż inflacja zmusza nas do podniesienia cen"

W RMF FM najdroższe pozostaje pasmo 7-10 w piątki (fot. materiały prasowe)
Grupa RMF podnosi na zimę ceny reklam w swoich stacjach i pakietach.
W RMF FM, RMF Maxx i RMF Classic średnia podwyżka wynosi 2,8 proc. W pakiecie RMF 3D jest to 3 proc.
"Istniejąca wciąż inflacja zmusza nas do podniesienia cen z początkiem nowego roku. Wierzymy, że nasi klienci zaakceptują te kosmetyczne zmiany" - skomentował w komunikacie Dariusz Woźniak, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
W RMF FM najdroższe pozostaje pasmo 7-10 w piątki, w którym za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 63,9 tys. zł, czyli o 2,1 proc. więcej niż obecnie.
W Grupie RMF funkcjonują cenniki na dwa miesiące. Nowe obowiązywać będą od 6 stycznia do 2 marca 2025 roku.
(KOZ, 06.12.2024)
